Van Tetering Rail World!

Informatie COVID-19

Bericht voor onze klanten en bezoekers
We willen u graag informeren over de maatregelen die wij nemen vanwege het Coronavirus (COVID-19). Zolang dit is toegestaan en mogelijk is, werken wij door. En waar dat kan doen we dat vanuit huis.
Vanzelfsprekend nemen wij, uw en onze gezondheid zeer serieus.Medewerkers met klachten blijven volgens voorschrift thuis totdat zij volledig hersteld zijn. Als iemand in het huishouden van de medewerker klachten heeft die erger zijn dan milde klachten, blijft iedereen in het huishouden thuis. Onze medewerker gaat pas naar buiten wanneer het hele gezin 24 uur koortsvrij is, en geen andere klachten vertoont (zoals hoesten, neusverkouden, keelpijn).Komt een van onze medewerkers bij u op bezoek, of komt u bij ons, dan werken wij (in elk geval t/m 6 april en tenzij anders gecommuniceerd) volgens de onderstaande regels:

  • We nemen vooraf telefonisch contact met u op.
  • In overleg met u bekijken we of de afspraak ook telefonisch of een andere manier kan plaatsvinden.
  • Als de afspraak toch op locatie moet plaatsvinden, dan vragen we om het volgende:
    • ​We houden minimaal 1,5 meter afstand.
    • We wassen onze handen voor en na afloop van het bezoek.
    • Geen van de aanwezigen vertoont klachten die duiden op griep en/of verkoudheid.
    • We vermijden groepen tijdens lunch of koffiepauzes.

Als er nog extra regels gelden bij uw bedrijf, dan horen wij deze graag. Wij zullen deze uiteraard naleven. Zo hopen we u van dienst te blijven zoals u van ons gewend bent.

3e machine voor Strukton Rail nv

Deze week hebben we de derde machine uit een serie van 4 mogen leveren aan Strukton Rail nv uit België.

Deze Atlas TW180WSR spoorwegmachine is compleet uitgevoerd naar de wensen van Strukton met o.a.

-zwaar spoorstel.
-spoorwegverlichting.
-last moment beveiliging, incl. hoogte en zwenkbegrenzing.
-elektrische en handmatige noodpomp.
-extra werkverlichting.
-extra hydraulische functies.

Uiteraard zijn ook alle verplichte aanpassingen gedaan om aan de NEN EN 15746 te voldoen.

 

TW160 omgebouwd voor Atlas Rostock GmbH

Deze machine is aangepast zodat deze op meterspoor kan rijden. Door middel van het  eenvoudig verwisselen van vulringen kan deze machine ook op 900mm. spoor rijden.

De machine is ook uitgevoerd met steunpoten en nieuwe gereedschapkisten.

 

2e Atlas TW180WSR voor Strukton Rail nv

Vandaag hebben we de tweede machine uit een serie van 4 mogen leveren aan Strukton Rail nv uit België.

Deze Atlas TW180WSR spoorwegmachine is compleet uitgevoerd naar de wensen van Strukton met o.a.

-zwaar spoorstel.
-spoorwegverlichting.
-last moment beveiliging, incl. hoogte en zwenkbegrenzing.
-elektrische en handmatige noodpomp.
-extra werkverlichting.
-extra hydraulische functies.

Uiteraard zijn ook alle verplichte aanpassingen gedaan om aan de NEN EN 15746 te voldoen.

 

TW180WSR met hoogwerker

Onlangs hebben we voor Van Oosterwijk Molenschot BV een nieuwe Atlas TW180WSR spoorwegmachine mogen afleveren.

Deze machine is zeer compleet uitgevoerd en is o.a. voorzien van;

  • zwaar spoorstel
  • (parkeer)remmen op de lorrycilinders
  • spoorwegverlichting
  • last moment beveiliging, incl. hoogte en zwenkbegrenzing
  • handmatige noodpomp
  • extra werkverlichting
  • extra hydraulische functies.
  • hoogwerkbak

TW180WSR voor Strukton Rail nv

Vandaag hebben we de eerste machine uit een serie van 4 mogen leveren aan Strukton Rail nv uit België.

Deze Atlas TW180WSR spoorwegmachine is compleet uitgevoerd naar de wensen van Strukton met o.a.

-zwaar spoorstel.
-spoorwegverlichting.
-last moment beveiliging, incl. hoogte en zwenkbegrenzing.
-elektrische en handmatige noodpomp.
-extra werkverlichting.
-extra hydraulische functies.

Uiteraard zijn ook alle verplichte aanpassingen gedaan om aan de NEN EN 15746 te voldoen.

 

Kobelco rupskrol voor Strukton

Strukton Rail Equipment heeft veel Atlas spoorwegmachines in gebruik maar deze Kobelco rupskrol is een unieke verschijning in het machinepark van Strukton. Wij als Van Tetering B.V. uit Steenbergen zijn trots dat wij voor Strukton deze unieke rail oplossing hebben mogen ontwikkelen en produceren.

Met behulp van de opdruk en zwenkmogelijkheid in de onderwagen kan de machine in en uit het spoor gezet worden zonder beschadiging van tracks, spoorrail en bestrating. Door de rupsaandrijving is er minimale beschadiging van ballastbed en kan er over gelegd spoor buiten de dwarsliggers gereden worden. Naast de optimale stabiliteit kan door het links en rechts apart uitschuiven van deze rupsen ook gewerkt worden naast een perron. De machine is uitgevoerd met hydraulisch aangedreven railstellen om zich over spoor te kunnen verplaatsen.

Door middel van het extra bijgebouwde scherm zijn alle extra bijgebouwde functies te bedienen en zijn een overvloed aan schakelaars bespaard gebleven.

Hans van Driel B.V. uit Tiel leverde de Kobelco SK140SRLC-5. Voor meer informatie over Hans van Driel B.V. en een film van deze machine in actie klik hier

Krol 180 WSR geleverd aan Strukton Rail

Nummer 56 alweer. Deze machine met tier 4 final motor voldoet aan de strengste milieu eisen.
Deze machine heeft o.a. :

• Nieuw type cabine ( meer zicht rondom )
• Nieuwe elektronica (tiptoetsen dashboard )
• Zwaardere assen voor de onderwagen
• Climate control

Verder is hij uitgebreid met de vaste wensen van Strukton rail